HTML

ima blog

Imák, lelkiségi írások gyűjteménye

Friss topikok

  • Thomas Wilson: És akinek nincs élete, mert súlyos beteg, az mit Köszön (2014.07.08. 22:39) Uram, köszönöm!

Linkblog

Archívum

Krisztus lelke

2007.08.19. 22:54 imablog

 Krisztus lelke, kifogyhatatlan gazdagságod által szentelj meg engem!
   Krisztus teste, önfeláldozó szenvedésed által üdvözíts engem!
   Krisztus vére, szívednek rám áradó melege által ihless meg engem!
   Krisztus kínszenvedése, azzal az erővel, amellyel kínjaidat elviselted,
   erősíts meg engem!
   Óh, édes Jézus, mert te oly végtelenül jó vagy, hallgass meg engem!
   Sebeid mélyén, mert az biztos menedék nekem, rejts el engem!
   Gonosz ellenségtől - mert másképpen legyőznek - oltalmazz meg engem!
   Halálom óráján, amikor szívem remeg a félelemtől, szólíts magadhoz engem!
   S mert kezdettől fogva szerettél, vonzz magadhoz engem, hogy szentjeiddel
   dicsérjelek téged, Uramat, Istenemet, mindörökké. Ámen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://imablog.blog.hu/api/trackback/id/tr73144025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása